Life

Zahrazovací sloupky a výstavní vitríny v prodejně? Ano, jsou reprezentativní

Zahrazovací sloupky máme většinou spojeny s návštěvou galerie nebo muzea, podobně jako výstavní vitríny. V poslední době se ale staly naprosto běžnou záležitostí i v prostoru prodejen.  

Pomáháte zákazníkům s orientací v prostoru 

V prodejně pomáhá zahrazovací sloupek zákazníkům s orientací v prostoru. Snadno se tak ukáže, kam vlastně ještě klient smí, a kde je již prostor určený pouze pro personál. Nemusíte se dohadovat s mladšími návštěvníky nebo cizinci, kteří na tyto zvyklosti nejsou naučeni. Jedná se o příjemnou formu profesionální komunikace, se kterou vycházíte vstříc svým klientům. V obchodech ale můžete využívat i výstavní systémy 

Vitríny s křehkým zbožím 

Některé produkty si zkrátka nepřejeme přímo prodávat v regálech. Je to dáno jeho křehkostí, ale také vysokou cenou. Nechceme riskovat odcizení, ani poškození dobrého jména našeho obchodu. Proto je vhodné drobné předměty, nebo zboží vyšší hodnoty, ukrýt do uzamčené vitríny. V případě potřeby daný produkt klientovi ihned nabídnete, ale pro jeho výběr většinou stačí vybírat i očima.  

Prosklené vitríny jsou opatřeny bezpečnostním kaleným sklem o síle osm milimetrů, navíc je chrání patentní zámek. Nemusíte tak kontrolovat stále jen jedno místo v prodejně, můžete se věnovat svým záležitostem.  

Sloupky a informační tabule 

Máte prodejnu, která je rozměrově poněkud výraznější? Zde se vám budou hodit nejen sloupky, ale také informační tabule. Dobrá orientace v prostoru je pro spokojenost klíčová. Když se klient dobře cítí ve vaší prodejně a snadno najde, co potřebuje, odchází spokojen. Používejte proto kromě zahrazovacích sloupků také informační tabule s přehledným a krátkým sdělením.  

Sloupky pomohou klientům rozlišit služební a klientský prostor. Vitríny zase ochrání křehké a hodnotné zboží. Tyto prvky tak nepatří jen do galerií a muzeí, ale také do reprezentativní prodejny.