Ženy a jejich omyly při sestavování jídelníčku

Když se žena rozhodne hubnout, vedle zařazení pohybu do svého denního harmonogramu samozřejmě upravuje také stravování. Přece jenom jídlo je osmdesát procent úspěchu, proto by se na něj nemělo zapomínat. Chvályhodný je krok žen, pokud se rozhodnou oslovit odborníka. A naopak za uši by měly dostat ty, které se rozhodnou sestavit si jídelníček samy. Často se totiž dopouští chyb, které jim a jejich postavě spíše ubližují, než prospívají. 

Třtinový cukr je povolen 

Cukr obecně je zabijákem štíhlé linie. To je všeobecně známý fakt. Mnoho žen se však domnívá, že řeč je pouze o tom bílém čili rafinovaném cukru. Proto se nebojí do jídel přidávat cukr třtinový, o němž se říká, že je lepší alternativou. Ve skutečnosti mluvíme o mylné domněnce kolující společností. Třtinový cukr opravdu není lepší variantou a je dobré se mu vyhnout jako rafinovanému kolegovi. 

Pokud hledáte zdravou nebo spíše zdravější alternativu sladidel, vyplatí se vsadit na med nebo stévii, která je až třistakrát sladší než cukr, a to neobsahuje prakticky žádné kalorie. 

Sacharidy jsou na škodu 

Každé jídlo dne by mělo bezesporu obsahovat bílkoviny. Ale je také pravdou, že nejen proteiny by měly být jejich součástí. Zakomponovat musíme i sacharidy. Ano, přehánět se to s nimi nemá, ale bez nich to také nejde. Jejich nedostatek vede k únavě, snížené aktivitě, také k omezení pohybových aktivit. 

Zejména pokud sportujete jsou sacharidy tím, co vaše tělo doslova vyžaduje. Ve chvíli, kdy se vyřadí z jídelníčku, dojde spíše k úbytku tekutin a ne tuků, kterých se potřebujete zbavit především. 

Hlavně žádné minerálky 

Tekutiny jsou klíčem k úspěchu. A neznamená to, že doplňovat musíme jen a pouze obyčejnou vodu, do které si sem tam přidáme citron nebo limetu. Povoleny jsou také minerální vody, které můžeme konzumovat bez omezení prakticky denně. Nezatěžují ledviny, jak se mylně domnívá většina lidí ve společnosti.