Zhubněte i díky kávě. Jakou kávu pít, abyste zhubli?

Už jste slyšeli o tom, že díky kávě můžete zhubnout? Není to nic smyšleného, opravdu je to tak. Každý vám bude tvrdit, že během hubnutí byste měli upravit svůj jídelníček, pravidelně cvičit a hodně pít. Kávu byste však měli vynechat, protože podle odborníků dehydratuje organismus. Jenže pravdou je, že pokud budete pít kávu společně s vodou (čili budete při kávě usrkávat i čistou vodu), není to nijak škodlivé. Naopak vám určité druhy kávy pomohou ke štíhlé linii.  

Pokud je pro vás káva požitkem a ráno bez ní neuděláte ani krok, nechcete se jí určitě vzdát ani kvůli krásné štíhlé postavě. To po vás ale nikdo nechce, kávu půjde, díky tomu můžete shodit pár přebytečných kilogramů.  

Znáte kávovou dietu? 

Hubnutí s pomocí kávy se říká kávová dieta. Možná jste o tomto typu dietu už slyšeli, možná nikoli. Jedná se o dietu, která pochází z knihy The Coffee Lover`s Diet, kterou napsal Boby Arnot. V knize se popisuje a tvrdí, že pití kávy i několikrát denně výrazně zrychluje metabolismus, což tedy urychluje spalování tuků, zároveň zabraňuje vstřebávání kalorií a snižuje chuť k jídlu.  

Autor zmíněné knihy je také přesvědčen o tom, že káva stojí nejen za štíhlou linií mnohých lidí, ale také za dlouhověkostí, protože káva je bohatá na antioxidanty.  

Kolik kávy během kávové diety vypít? A jakou kávu pít? 

Nabízí se otázka, jakou kávu a kolik kávy vypít během dne, aby byla dieta účinná. Dietní plán podle zmiňovaného autora zmiňované knížky zní, že musíte vypít minimálně tři šálky lehce pražené kávy denně. Proč právě lehce praženou kávu? Důvodem je to, že na rozdíl od tmavších druhů kávy je právě lehce pražená káva bohatá na antioxidanty.  

Ideální je, když si lehce pražená kávová zrna koupíte v celku a poté si je doma umelete. Kávu poté připravíte jen s pomocí filtrované vody.  

V rámci diety dokonce můžete pít i kávu bez kofeinu, důležité je podle autora splnit minimální počet šálků během dne, kávu není možné sladit a ani se do ní nesmí přidávat smetana nebo mléko.